
Μυστικά για πετυχημένες πωλήσεις σε καιρό κρίσης
Σε στιγμές όπου η οικονομία δεν είναι στα καλλίτερα της θα πρέπει να μείνετε ψύχραιμοι και να αναλάβετε δράση περισσότερο από ποτέ!
Ο κόσμος συνεχίζει να θέλει προϊόντα και υπηρεσίες. Συνεχίζει να θέλει λύσεις στα προβλήματα του. Συνεχίζει να έχει ανάγκες και επιθυμίες.
Απλά όλοι πλέον είναι περισσότερο επιφυλακτικοί, περισσότερο προσεκτικοί, δεν εμπιστεύονται εύκολα και δεν δίνουν εύκολα τα χρήματα τους! Εξάλλου και εσείς οι ίδιοι αυτό δεν κάνετε;
Μπορεί η κρίση που διανύουμε να κρατήσει αρκετά ακόμα, όμως το “παιχνίδι” σε καμία περίπτωση δεν έχει χαθεί. Το αντίθετο!
ΤΩΡΑ είναι η ευκαιρία να δείξετε στην αγορά τα καταπληκτικά προϊόντα και υπηρεσίες μας!
Τι μπορείτε να κάνετε; Ξεκινήστε να πουλάτε περισσότερο αποτελεσματικά!
Από τη μεριά της η εταιρία θα προσπαθήσει μέσω της διαφήμισης να τραβήξει περισσότερες επαφές προκαλώντας την Προσοχή, το Ενδιαφέρον, την Επιθυμία για ραντεβού, και το κλείσιμο ραντεβού και σταματάμε εκεί! Από εκεί και μετά ξεκινάει η δική σας δουλειά! Η δουλειά των αισθητικών! Η διαφήμιση εάν εκπληρώσει όλα τα παραπάνω την έχει κάνει την δουλειά της και μάλιστα πολύ επιτυχημένα!
Παρακάτω παραθέτουμε κάποια από τα πολύ βασικά σημεία για μια πετυχημένη πώληση που είναι πολύ σημαντικά για να ξεκινήσετε:
- Τέλεια γνώση των προϊόντων που διαθέτουμε.
Μου έχει τύχει να πάω σε εστιατόριο, να έχω παραγγείλει ένα συγκεκριμένο πιάτο, και η σερβιτόρα να μου φέρνει ένα εντελώς διαφορετικό! Όταν της είπα ότι αυτό που μου έφερε δεν είναι αυτό που ζήτησα, μου είπε απλά ότι “δεν ξέρει” και ότι αυτό της έδωσε ο μάγειρας!
Φυσικά δεν με ικανοποίησε η απάντησή της! Αυτό που θέλω να σας πω μέσα από το παράδειγμα, είναι ότι εάν δεν ξέρετε τα πάντα για τα προϊόντα που πουλάτε, θα έχετε σίγουρα χαμηλές πωλήσεις!
- Κάντε συνεχώς ερωτήσεις.
Είναι ο καλλίτερος τρόπος για να αναγνωρίσετε τις πραγματικές ανάγκες των πελατών σας. Και αναγνωρίζοντας τις πραγματικές ανάγκες των πελατών σας είναι εξαιρετικά σημαντικό για επιτυχημένες πωλήσεις.
Μην ξεκινάτε να λέτε στους πελάτες σας για το πόσο καλό είναι το προϊόν σας, εάν δεν έχετε προηγουμένως κάνει τις σωστές ερωτήσεις για να δείτε τι ανάγκες έχει και τι προβλήματα θέλει να επιλύσει. Θα πρέπει να ακούτε 70% και να μιλάτε 30%.
Τι είναι αυτό που θέλει να αλλάξει στην εμφάνιση της, τι είναι αυτό που θέλει να διορθώσει πρώτο; Τι είναι αυτό που δεν την ικανοποιεί; Μην μαντεύετε απλά ρωτήστε!
- Πουλήστε “αποτελέσματα” και “λύσεις” – Όχι προϊόντα.
Τι πουλάτε πριόνι ή έναν τρόπο να κόψει κάποιος ξύλα; Τι πουλάτε τρυπάνι ή έναν εύκολο τρόπο να ανοίξει κάποιος τρύπες; Βρείτε καταρχήν τι πουλάτε! Αυτό είναι το κλειδί σε κάθε πώληση!
Πουλήστε τα οφέλη που παράγει το προϊόν μας, τα αποτελέσματα και τις λύσεις που δίνει.
Λαμπερό φωτεινό δέρμα. Υγιείς επιδερμίδα. Μείωση των ρυτίδων. Ξεκούραστο βλέμμα… Είναι κάποια από τα «προϊόντα» μας!
Έτυχε να είμαι σε κατάστημα ηλεκτρονικού εξοπλισμού πολύ γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών και υπέκλεψα το εξής σκηνικό: Κάποιος κύριος ήθελε να πάρει έναν υπολογιστή για το γραφείο του. Και ο πωλητής του απαντάει: Πάρτε αυτόν κύριε, είναι το τελευταίο μοντέλο HT Quad Value – Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz! Ok Τι είναι αυτό; Ο άνθρωπος που τον άκουσε νόμισε ότι θα έπαιρνε πύραυλο για το διάστημα! Εντάξει χρειάζονται και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά επικεντρωθείτε στα αποτελέσματα και τις λύσεις που δίνει το προϊόν μας! Αυτά θέλει να αγοράσει ο πελάτης!
Τα προηγούμενα ήταν μερικά σημεία που θα πρέπει να προσέξετε πάνω στις πωλήσεις και θεωρώ ότι είναι από τα σημαντικότερα.
Η αγορά και ο ανταγωνισμός είναι μια πραγματική “μάχη”. Ο καλλίτερα “εξοπλισμένος” θα επιβιώσει και θα επικρατήσει. Ακούγεται πολύ σκληρό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα!
Πηγή: www.epixeirein.gr
2 Σχόλια
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
μου αρεσε ο τροπος προσέγγισης της πωλησης. νομιζω είναι αρκετα παραστατικος
ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΕΙΝΑΙ , ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΕΞΕΛΙΞΗ – ΑΛΛΑΓΗ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ
Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ 70% / 30% ΑΚΟΥΩ/ΜΙΛΑΩ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗ
Ο,ΤΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΙ ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ 100 % ΔΟΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΗ , ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΟΜΥΧΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ( όπως, ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ – ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ, ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Ή ΟΧΙ , ΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ Κ.Ο.Κ)
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ , ΕΤΣΙ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ